poniedziałek, 25 lutego 2013

Razowy makaron z piersią z kurczaka w sosie warzywno - jogurtowym

Myślałam sobie nad czymś lekkim, zdrowym, szybkim w przygotowaniu i pojawił mi się pomysł właśnie na to danie. Robiłam też przegląda zamrażarki, więc tym bardziej dobrze się złożyło, bo mogłam wykorzystać zapasy mrożonych warzyw i piersi z kurczaka. Tym oto sposobem przygotowałam sobie dobry obiad, który starczył mi na kilka dni.

Składniki:
250 g razowego makaronu świderki
paczka (500 g) mrożonych wiosennych warzyw (marchewka, brokuł, kalafior)
1 pierś z kurczaka
200 ml jogurtu
100 ml wody
łyżka mąki
olej
sól
zioła prowansalskie
tymianek

1. Warzywa obgotowujemy w osolonej wodzie.
2. Pierś z kurczaka kroimy na kawałki, doprawiamy solą i smażymy odrobinie na oleju.
3. W międzyczasie gotujemy makaron.
4. Do podsmażonych kawałków piersi dodajemy obgotowane warzywa i ugotowany makaron.
5. Do kubka wlewamy jogurt, dodajemy wody i łyżkę mąki. Całość dokładnie mieszamy.
6. Zalewę jogurtową dodajemy do pozostałych składników. Doprawiamy solą, ziołami i tymiankiem. Wszystko dusimy jeszcze około 15 minut. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz