niedziela, 24 lutego 2013

Paprykowe muffiny z szynką i kaparami


Czasem tak mam, że coś bym zjadła, ale nie wiem co. Chodzi wtedy za mną "jakiś smak". Otwieram lodówkę, rozglądam się i zaczynam kombinować. No i wykombinowałam muffiny. Przepis wykorzystałam ten co ostatnio z bloga Słodka Babka, a dodatki wybrałam na zasadzie widzi mi się i... Muffiny z "widzi mi się" smakowały super i "jakiś smak" też sobie poszedł.

Składniki:
375 g mąki
2 jajka
250 ml mleka
125 g masła
sól
2 łyżeczki mielonej słodkiej papryki
1 łyżeczka mielonej ostrej papryki
15 dag szynki
10 dag sera żółtego
3 łyżki kaparów

1. Roztapiamy masło.
2. Jajka mieszamy z mlekiem.
3. Do miski przesiewamy mąkę, proszek do pieczenia i dodajemy sól.
4. Do mąki dolewamy masę jajeczną i roztopione masło. Doprawiamy solą i mieloną papryką. Wszystko dokładnie i delikatnie mieszamy.
5. Szynkę kroimy w paski, a ser żółty w drobną kostkę.
6. Do dobrze wymieszanego ciasta dodajemy szynkę, ser i kapary. 
6. Formę na muffiny wykładamy papilotkami i nakładamy ciasto.
7. Wkładamy do nagrzanego do 200 stopni piekarnika i pieczemy około 30 - 40 minut.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz