piątek, 7 czerwca 2013

Sałatka "mix smaków"

Już kiedyś pisałam o tym, że bardzo lubię sałatki. Mam kilka ulubionych, które praktycznie mogłabym jeść na okrągło, ale wciąż poszukują nowych przepisów, ciekawych połączeń smakowych. Coś zawsze od siebie dodam, coś odejmę, inaczej doprawię i mam nowy pomysł. Czasem coś dodaje czy zamieniam tylko dlatego, że mam ochotę na daną sałatkę, a nie mam akurat danego składnika. Ta poniżej również powstał właśnie z takiej podmiany/zmiany tego co w oryginalnym przepisie miałam i ze względu na wielosmakowość tej sałatki nadałam jej właśnie taki tytuł.

Składniki:
5 ugotowanych na twardo jajek
1 puszka kukurydzy
30 dag małych marynowanych pieczarek
1 średni por
1 papryka
30 dag szynki
musztarda
majonez
sól
pieprz

1. Jajka i paprykę kroimy w kostkę. Pieczarki dzielimy na ćwiartki. Szynkę tniemy na drobne paseczki.
2. Pora kroimy w piórka. 
3. Dodajemy pozostałe składniki. Mieszamy.
4. Doprawiamy musztardą i majonezem. Solimy i pieprzymy do smaku.




1 komentarz:

  1. Dzięki za wyróżnienie, postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć na Twoje pytania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń