czwartek, 6 czerwca 2013

Inspired by "Przepis na życie"

To chyba jedna z najszybszych, najprostszych i w miarę smacznych przekąsek. Przepis na nią zaczęrpnęłam z serialu, który kiedyś oglądałam z wielkim zaciekawieniem, "Przepisu na życie". Zaciekawienie minęło, a przepis został. Zawsze staram się mieć składniki potrzebne do przygotowania tego dania, jak nie w lodówce, to w zamrażarce. Ostanim razem dzięki mojej zapobiegliwości unikneliśmy wielkiego głodu i napychania się byle czym po powrocie z długiego weekendu czerwcowego, kiedy w lodówce główne miejsce zajmowało światło.

Składniki:
gotowe ciasto francuskie
parówki

1. Gotowe ciasto francuskie tniemy na równe prostokąty o szerokości conajemniej 5 cm i dlugości odpowiadającej długości parówek. (Ja kupuję to dłuższe i tne na pół. Dzięki temu idealnie pasują do przyciętego ciasta.)
2. Parówki zawijamy w ciasto.
3. Ciasto lekko nacinamy.
4. Wkładamy do nagrzanego do 200 stopni piekarnika i pieczemy około 20-25 minut.

Z jednego ciasta wychodzi mi 8 parówek w cieście francuskim.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz