czwartek, 22 maja 2014

Roladki z pastą jajeczną

Bardzo lubię gotowe, pszenne tortille. Zawsze można w nie "wepchnąć" coś ciekawego, przekroić na mniejsze części i delektować się pyszną przekąską. Ten przepis jest propozycją albo Okrasy albo Pascala. Nie jestem pewna którego dokładnie i czy czegoś w samym przepisie nie pozmieniałam. Trafiłam na niego raz i później nie mogłam już go odnaleźć. No ale nawet jak coś pokręciłam to i tak bardzo dobrze mi to wyszło, więc już tak zostanie. 

Składniki:
3 płaty pszennych tortilli
3 jajka na twardo
pęczek rzodkiewek
pęczek szczypioru
majonez
musztarda
kilka listków sałaty

1. Jajka kroimy, ale nie na zbyt małe kawałki. 
2. Dodajemy posiekany szczypior i pokrojoną w paski rzodkiewkę.
3. Doprawiamy majonezem i musztardą.
4. Na płat tortilli kładziemy liście sałaty i wykładamy pastę jajeczną.
5. Dokładnie zawijamy i kroimy na 2-3 cm kawałki.



4 komentarze: