niedziela, 7 czerwca 2015

Sałatka z selerem naciowym i pomarańczami

Moja mama to nieoceniony kreator dań wszelakich. Często zdarza mi się, że coś kupiłam, ale bazując na dostępnych mi przepisach, nie jestem w stanie wyczarować czegoś na co po pierwsze miałabym ochotę, a po drugie porwałoby mnie jakąś kombinacją smaków. Wtedy sięgam po telefon do "przyjaciela" - mamy, recytuje co mam w lodówce i pytam co można z tego wykombinować. Nie potrzebne są blogi, książki kucharskie, kiedy ma się taka mamę. Ta sałatka powstała właśnie dzięki jej inspiracji. 

Składniki:
5-6 łodyg selera naciowego
2 pomarańcze
garść płatków migdałowych
majonez
sól

1. Selera kroimy na 0,5 cm kawałki.
2. Pomarańcze dokładnie obieramy, w miarę możliwości pozbywając się białej skórki. Kroimy ja na kawałki.
3. Mieszamy wszystkie składniki, doprawiamy majonezem i solą. Dorzucamy płatki migdałowe.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz