środa, 10 czerwca 2015

Placuszki bananowe

To jest absolutny przebój w naszej rodzinie. Robię je od bardzo dawna, ale dopiero teraz udało mi się
zrobić im zdjęcie. Wcześniej moje szkraby domagały się ich natychmiast po usmażeniu i nie było zwyczajnie czasu na jakieś aranżacje zdjęć. Oprócz tego, że placuszki są zwyczajnie smaczne, lubię je też z innego powodu. Kiedy nie mam weny na stanie w kuchni, czego moje głodomory nie rozumieją, kiedy nie mam czasu na gotowanie jakiś zmyślnych dań, kiedy mam banany, która są blisko powiedzenia "do widzenia", sięgam po ten przepis i śniadanie albo obiad czy też kolacja z głowy. Dzieci zadowolone, najedzone, a ja szczęśliwa, że przy małym nakładzie czasowym wyczarowałam takie danie.

Składniki:
1-2 banany
200 g serka homogenizowanego waniliowego
1 jajko
mąka
olej

1. Banany rozgniatamy widelcem.
2. Dodajemy jajko, serek. mieszamy.
3. Dodajemy 2-3 łyżki mąki, tak aby ciasto było w miarę zwarte.
4. Smażymy na rozgrzanej patelni z olejem. Odsączamy nadmiar tłuszczu na papierowych ręcznikach. 



1 komentarz:

  1. Uwielbiam banany, dlatego placki z Twojego przepisu też by mi smakowały:)
    Pozdrawiam!
    kornikwkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń