wtorek, 24 marca 2015

Truskawkowy koktajl jaglany

Jestem mistrzem przemycania różnych potrzebnych, wg. mnie, składników, w posiłkach mojego syna, które on niekoniecznie za potrzebne uważa :). Ostatnio furorę robi hasło "koktajl", które kojarzy się mojemu synowi z piciem przez rurkę :) i to dla niego jest "atrakcyjne". Inspirację na ten koktajl zaczerpnęłam z bloga, o którym już tu kiedyś pisałam, prowadzonego przez mamę urodziwych dziewuszek o niebanalnym guście i wrodzonej estetyce (The POLKA DOT Project). Jak już nie mam pomysły co zdrowego zaserwować starszakowi na kolacje to z pełną premedytacją sięgam po ten przepis. Co więcej często przygotowujemy ten koktajl wspólnie z tym, że syna zapraszam dopiero od momentu, kiedy w naczyniu warstwa kaszy przykryta jest bananem czy truskawkami. Unikam w ten sposób zbędnych pytań :) Cała konspiracja chyba mi się udaje, bo przybywają kolejni chętnie do spróbowania, co można dostrzec na zdjęciu nr 3 :)))


Składniki:
1 szklanka ugotowanej kaszy jaglanej
1 banan
filiżanka truskawek
1 szklanka mleka kokosowego lub zwykłego
1 łyżka miodu

1. Wszystkie składniki wkładamy do blendera kielichowego i mieszamy.

p.s. W wersji "dziecięcej" używałam mleka kokosowego. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz