piątek, 20 marca 2015

Szpinakowa z boczkiem i jajkiem

Przesadziłam trochę z zakupem świeżego szpinaku. Wydawało mi się, że dam radę przekonywać codziennie mojego syna do porcji potworowego shake, ale okazało się, że mimo atrakcyjnej nazwy coś zbyt dużo razy serwowane może się znudzić. Także zostałam ze spora porcją szpinaku i tym razem postanowiłam zaserwować go "ku zdrowotności" mojemu mężowi. Zmodyfikowałam przepis na sałatkę, którą już tu jakiś czas temu prezentowałam (o TU) i szybka i zdrowa przekąska gotowa. 

Składniki:
300 g świeżego szpinaku typu baby
3 jajka na twardo
120 g boczku pokrojonego w kostkę
2 łyżki octu balsamicznego
2 łyżki oliwy z oliwek
2 łyżki wody
sól pieprz

1. Szpinak dokładnie myjemy, osuszamy i pozbywamy się lodyk.
2. Boczek podsmażamy. Jajka kroimy w ósemki.
3. Boczek i jajka wykładamy na szpinak. Polewamy sosem przygotowanym z wody, octu i oliwy. Doprawiamy solą i pieprzem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz