sobota, 5 lipca 2014

Warkocz z ciasta francuskiego z brokułem i kurczakiem

O mojej miłości do ciasta francuskiego pisałam nie raz. Zresztą widać po ilości przepisów, że sięgam po nie często i to z ogromną chęcią. Kiedy więc zobaczyłam tez przepis http://jemcoumiem.pl/przepis-na-super-prosty-warkocz-z-brokulami-i-kurczakiem/ wiedziałam, że po raz kolejny ciasto zagości na moim stole w nowej odsłonie. 

Składniki:
1 gotowe ciasto francuskie
1/2 ugotowanego brokuła
250 g piersi z kurczaka 
150 sera żółtego
olej

1. Pierś z kurczaka dokładnie myjemy, kroimy na drobne kawałki i smażymy na oleju
2. Ciasto francuskie nacinamy pod skosem na brzegach. Każde nacięcie powinno mieć około 4 - 5 cm.
3. Na środku ciasta kładziemy cząstki ugotowanego brokuła. Następnie kładziemy podsmażone kawałki kurczaka. 
4. Całość posypujemy startym na grubych oczkach serem żółtym i zaczynamy pleść warkocz czyli układamy paski jeden na drugim, raz z jednej raz z drugiej strony. 
5. Wkładamy do nagrzanego do 220 stopni piekarnika i pieczemy na złoty kolor. 




1 komentarz: