czwartek, 28 sierpnia 2014

Koktajl z mango

Z wakacjami jest ten problem, że niestety szybko mijają, a powrót do rzeczywistości na pewno nie jest przyjemny. Szczególnie kiedy, po pierwsze, trzeba poprać i poprasować wszystko co bez mrugnięcia okiem brudziło się przez okres zasłużonego lenistwa. Po drugie, zakasać rękawy i wrócić do kuchni, bo skończył się czas podawania, zabierania i niegotowania. A wierzcie mi lub nie, ale chyba straciłam wenę. Wszystko wydaje mi się nudneeeee. Na rozruszanie więc prosty koktajl, który mam nadzieję zrobi dobrze, nie tylko mnie na biodra (za dużo się lodów), ale będzie też bombą witaminową dla organizmu mojego monotematycznie jedzącego synka.

Składniki:
1 średnie mango
1 banan
1 gruszka
2 nektarynki

1. Owoce dokładnie myjemy i obieramy ze skórki (z wyjątkiem nektarynek)
2. Mango kroimy na kawałki, omijając twardy środek.
3. Dodajemy banana, pokrojoną na kawałki gruszkę i nektarynki bez pestek.
4. Całość miksujemy za pomocą blendera. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz