środa, 30 grudnia 2015

Non - alcohol "mulled wine"

Za oknem mróz i dobrze. Zima w opcji +14 stopni to nie dla mnie. Mam nadzieję, że choć trochę wymrozi te bakterie i wirusy, że zwyczajnie powietrze się oczyści i może w końcu spadnie śnieg. To by dopiero była atrakcja dla moich dzieci :). Mroźna i zimowa aura powoduje, że częściej sięgamy po rozgrzewające herbatki i nie tylko ;). Mam tu na myśli kubek rozgrzewającego "grzańca". Ja z racji swojego stanu (baby is loading) musiałam sobie poszukać jakiejś bezalkoholowej alternatywy. Na przeciw moim oczekiwaniom wyszła IKEA, gdzie zakupiłam "Drink mix GLOGG", który można przygotować w wersji alkoholowej np. winem czy rumem, albo bezalkoholowej. Ja wybrałam tę drugą i poczułam się prawie jakbym piła oryginał, no prawie ;). 

Składniki:
1 szklanka GLOGG
2 szklanki wody
2 gwiazdki anyżku
5 goździków
2 grube plastry pomarańczy

1. Wszystkie składniki (oprócz pomarańczy) wrzucamy do garnka i podgrzewamy (nie gotujemy). 
2. Serwujemy z plastrami pomarańczy. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz