piątek, 27 listopada 2015

Sałatka z brokułem i ogórkami konserwowymi

Nie wiem czy przypadkiem nie zmieniłam się w wielką niedźwiedzicę, która wie, że zima nieuchronnie nadchodzi i mimowolnie postanowiła gromadzić zapasy, ale nie w spiżarni tylko w sobie. Włączył mi się tryb "co by tu zjeść?". Znacie go, coś okropnego. Chodzę, węszę, szperam i przegryzam. Na szczęście mam pod ręką sporo warzyw, więc to trochę ograniczam przykre skutki tego trybu i wychodzi mi to na zdrowie, ale mimo wszystko zmuszona jestem do szukania jakiś rozwiązań, które nie puszczą mnie z dodatkowymi kilogramami. Oto jedno z nich, a dodatkowo szybkie w realizacji, no i brokuła Ci u nas w sklepach dostatek.


Składniki:
1/2 główki średniej wielkości brokuła
2 jajka
4-5 ogórków konserwowych
majonez
jogurt
sól
pieprz

1. Brokuła i jajka gotujemy.
2. Przestudzonego brokuła dzielimy na małe różyczki.
3. Ugotowane na twardo jajka i ogórki kroimy w kostkę.
4. Doprawiamy solą, pieprzem i mieszanką majonezu i jogurtu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz