czwartek, 26 listopada 2015

Chipsy z jarmużu

Do zrobienia chipsów z jarmużu przymierzałam się już kilkakrotnie, ale trudności z jego kupienie, a raczej brak determinacji, żeby dobrze przeszukać bazar, sklep czy dopytać w warzywniaków, czy jest, powodowały, że przekładałam przygotowanie tej przekąski 3, 4 razy. Teraz już zwyczajnie na ten jarmuż prawie weszłam, więc już nie miałam żadnej wymówki i kupiłam. W sumie to się dobrze składało, bo akurat w planach miałam przygotowanie zupy kremu, której smak został podkreślony takimi chipsami, a ja umilił mi filmowy wieczór i zupełnie nie musiałam się przejmować kaloriami. 

Składniki:
250 g rozdrobnionych liści jarmużu
oliwa z oliwek
sól

1. Z jarmużu wycinamy twarde łodyżki.
2. Listki zanurzamy w oliwie i wykładamy na papier do pieczenia.
3. Oprószamy solą, wkładamy do nagrzanego do 200 stopni piekarnika.
4. Pieczmy ok 10 minut.




2 komentarze: