czwartek, 12 listopada 2015

Placuszki z jabłkiem

Muszę przyznać, że placki z jabłkiem nie raz ocaliły moje dobre imię "najlepszej mamy na świecie". Jak możecie się domyślić, skoro prowadzę bloga, to raczej lubię gotować i to jest prawdą. Ale nie ukrywam, że są też takie dni, kiedy opuszcza mnie nie tylko wena, ale również motywacja i nie bardzo mam ochotę na jakieś bliskie spotkanie z kuchnią. Wolę oddać ten czas innym rzeczą. Wtedy placki to moje wybawienie. Szybkie w przygotowaniu, zjedzone bez grymaszenia, a jakoś spokojniej mogę się zająć tym co planowałam, nie wyrzucając sobie, że dzieci miały marny obiad.

Składniki:
150 g jogurty naturalnego
mąka
3 jajka
2-3 jabłka
łyżeczka proszku do pieczenia 


1. Jabłka obieramy i ścieramy na grubej tarce.
2. Dodajemy jajka, jogurt i mąkę. (Nie podaje ilości mąki, bo przyznaję, że dodaję ją na oko, tak aby ciasto miało raczej gęstą konsystencję).
3. Na koniec dodajmy proszek do pieczenia dokładnie mieszamy i smażymy na rozgrzanym tłuszczu. Jego nadmiar odsączamy na ręcznikach papierowych.
4. Serwujemy posypane cukrem pudrem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz