czwartek, 2 kwietnia 2015

Pasta kurczakowa

Do tej pasty zabierałam się już kilka razy, ale zawsze jakoś na tyle smakowała nam grillowana pierś z kurczaka, że nie zostawał już żaden kawałek do wykorzystania. Ale ostatnio mam wielką ochotę na dania z dodatkiem curry. Zakupiłam już z tej okazji soczewicę (a pamiętacie, że dopiero niedawno pozbyłam się jej zapasów), bo zamierzam zrobić z niej krem z dodatkiem curry. W międzyczasie sięgnęłam po ten przepis, gdzie curry też jest. Wyglądem pasta nie zachęca, ale smakuje pysznie. Nie sposób się oderwać. Musiałam sobie dawać po łapach, żeby nie zjeść wszystkiego, tym bardziej, że miałam w zasięgu świeży chleb, z którym ta pasta komponowała się wyśmienicie.  

Składniki:
1 pierś z kurczaka
1 cebula
pół szklanki ziaren słonecznika
2- 3 łyżki majonezu
sól
curry

1. Pierś kurczak lekko doprawić solą i usmażyć na patelni z odrobiną oleju.
2. Cebule pokroić w kostkę i też zeszklić na patelni.
3. Ziarna słonecznika uprażyć.
4. Wszystkie składniki połączyć, dodać 2 łyżki majonezu i rozdrobnić za pomocą blendera.
5. Jeśli pasta jest za sucha można dodać jeszcze kolejną łyżkę majonezu. Doprawić curry i solą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz