czwartek, 12 czerwca 2014

Zupa słoneczna

Za oknem słońce. Żar leje się z nieba. Nie chce mi się stać w kuchni i mam ochotę na coś lekkiego, szybkiego i pożywnego.  Sięgnęłam po raz kolejny po moj prezent gwiazdkowy czyli "Kuchnia. Przepisy z serca domu". Nigella Lawson nie zawiodła mnie i tym razem. Znalazłam przepis na szybką i apetycznie żółtą zupę krem na bazie kukurydzy. Polecam. 


Składniki:
1 papryka żółta
1 papryka pomarańczowa
2 puszki kukurydzy
1 l bulionu warzywnego
sól
pieprz
2 ząbki czosnku
olej

1. Z papryk usuwamy gniazda nasienne i kroimy w kostkę.
2. Patelni rozgrzewamy olej. Wrzucamy posiekany czosnek i pokrojoną paprykę. Podsmażamy do miękkości.
3. Do gorącego bulionu warzywnego wrzucamy 1,5 puszki kukurydzy i podsmażoną paprykę.
4. Całość miksujemy blenderem i doprawiamy solą i pieprzem. Dorzucamy pozostała kukurydzę.
5. Gotujemy około 20 minut.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz