czwartek, 28 listopada 2013

Rafaello - wersja dla wygodnych

Czas w tym miesiącu nie jest moim przyjacielem, wręcz przeciwnie. Postawił chyba sobie za punkt honoru ścigać się ze mną. Stąd w listopadzie postawiłam w moim menu na szybkość, bo wiadomo, że na jakość  i smakowitość zawsze stawiam ;) i pichcę tylko to co na pewno nie spowoduje dodatkowego deficytu czasowego. Przy tym znacznie częściej sięgam po półprodukty, które znacznie ograniczają czas przygotowania wybranych dań.

Składniki:
1,5 paczki krakersów
1 opakowanie kremu "Karpatka"
100 g wiórków kokosowych
masło (w ilości podanej na przepisie do kremu)

Powyższa ilość starcza na blaszkę o wymiarach 20 x 35 cm


1. Krem na "Karpatkę" przygotowujemy według przepisu na opakowaniu. Studzimy i miksujemy z miękkim masłem.
2. Na dnie blaszki wyłożonej papierem wykładamy krakersy, kładziemy część kremu i znów krakersy. 
3. Ostatnią warstwę stanowią krakersy i krem posypany dość obficie wiórkami kokosowymi.



3 komentarze:

  1. Szybko i smacznie ! Coś dla leniwych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolałam uniknąć tego określenia :), choć w pierwotnej wersji do miałam. No a przecież aż tak leniwa nie byłam, ciasto jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie proste, a wygląda i pewnie smakuje obłędnie! ;)

    OdpowiedzUsuń