niedziela, 29 września 2013

Sweet Sunday

To ciasto wypróbowałam na wieczorze panieńskim mojej koleżanki. Przepis od razu zagarnęłam, bo to ciasto z tych "niebo w gębie". Prace ku mojemu zdziwieniu nie ma przy nim za dużo, a efekt rewelacyjny. Trochę jej zmodyfikowałam, ze względu na mojej męża (nie cierpi galaretki). Ale generalnie z galaretką czy bez, jest pyszne. Mega słodki spód łagodzony jest lekko słodką ubitą śmietaną i odrobinę kwaśnymi owocami. 

Składniki:
pół paczki sucharów
pół dużego słoika nutelli
1 opakowanie serka mascarpone (250 g)
6 łyżek cukru pudru
1 opakowanie śmietany tortowej 36% (500 ml)
maliny lub inne owoce do ozdoby

1. Suchary kruszymy na mniejsze kawałki. Dodajemy nutellę i całość mieszamy za pomocą blendera. 
2. Masa sucharowo - nutellowa jest dość zwarta. Wykładamy nią równomiernie dno tortownicy.
3. Miksujemy serek mascarpone z cukrem pudrem dodając śmietanę kremówkę. 
4. Ubitą z mascarpone śmietanę wykładamy na spód nutellowy. Na wierzch kładziemy owoce. Opcjonalnie możemy je zalać galaretką.
5. Całość wstawiamy do lodówki na co najmniej kilka godzin. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz