poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Wiosenna sałatka

Wiosna kojarzy mi się z rzodkiewką, sałatą i dorodnym szczypiorem. Żadnego z tych składników obecnie w mojej diecie nie brakuje, no ale najwięcej zajadam szczypioru. Akurat mam to szczęście, że dostaje go od taty z jego działki. Staram się dodawać go praktycznie wszędzie, do sałatek, na kanapki. Wtedy danie, jak dla mnie, nabiera jakiejś mocy, smaku. I tym razem przygotowując tą sałatkę, którą nazwałam "wiosenną" szczypioru nie żałowałam. 

Składniki:
3  jajka
15 dag szynki
1/2 dużej papryki
3 ogórki konserwowe
pęczek szczypioru
majonez
sól
pieprz

1. Jajka gotujemy na twardo. Po ostudzeniu obieramy ze skorupek i kroimy w kostkę.
2. Szynkę kroimy w drobne paseczki. 
3. Paprykę, ogórki konserwowe kroimy w kostkę. Szczypior siekamy.
4. Wszystkie składniki mieszamy, dodajemy majonezu i przyprawiamy solą i pieprzem. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz