sobota, 18 czerwca 2016

Pasta jajeczna

Trochę zawaliłam, wiem. Ale wierzcie mi, że o ile kwiecień okazała się przełomowy i pełen zmian, o tyle maj był dla mnie najbardziej pracowity. Wydawało mi się, że jeśli się przeprowadzę, to będzie z górki, ale okazało się coś zupełnie innego. Przez ostatni miesiąc pracowałam fizycznie: myłam, ogarniałam, układałam, przekładałam. Kuchnie, choć mam piękną i przestronną. traktowałam po macoszemu i coś pichciłam, ale na szybko. Dopiero teraz wracam na stare, nowe tory i mam nadzieję, że będę miała szansę zaprezentować Wam co nieco.
W tygodniu śniadanie raczej jem w biegu, ale w weekend staram się się to sobie odbić. Od dawna miałam już ochotę na podanie jajek na twardo w innej odsłonie i oto one. 

Składniki:
3 jajka ugotowane na twardo
1 papryka
pęczek szczypior
3 plasterki szynki
1 ogórek kwaszony
majonez
sól
pieprz

1. Wszystkie składniki kroimy w drobne kawałki.
2. Doprawiamy solą, pieprzem i majonezem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz